Omvärmningsbar bom

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 213
E

emelit

Är alla Appaloosa Golden Star omvärmningsbara i bommen? Eller är det inte det på de äldre sadlarna? Från vilket år isf?
När man värmer om bommen, ändrar man t ex från en 33 till en 34 då eller är det bara småjusteringar det handlar om?

Sv: Omvärmningsbar bom

Min Golden star är 1 ½ år o den gick att ändra strl på. Man kan ändra två storlekar åt vardera håll sa de till mig då iaf

Tack för svaret! :)
Har en sådan sadel med fyra år på nacken en omvärmningsbar bom?

Du kan ändra bommen 3 bomvidder om du vill...

Jag skulle tro att alla Prestige sen 5 år tillbaka har omvärmningsbar bom, annarsär det bara att kontakta en ÅF och fråga.

Hoppas att det är okej att jag slänger in en fråga jag med i den här tråden, men är det någon som vet hur pass många gånger man kan ändra bommen egentligen?

Tack för svaret! :)
Givetvis kan jag ju fråga ridsportsbutiken i min stad, men jag ville ha svar så fort som möjligt :angel: :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för... 2
Svar
25
· Visningar
1 989
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 858
Senast: lizzie
·
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 334
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 185
Senast: Harbor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka