Omdiskuterad tränare talar ut om övergreppsanklagelserna

Men det är ju bra att han fick dela sin syn på saken och att han erkänner så att folk fattar att detta inte är ett hittepå , sen att han inte förstår att han skjuter sig själv i foten tyder ju på en stor bristande självinsikt och förmåga att förstå att beteendet är helt felaktigt.
 
Ungefär det dummaste jag läst.

Bara för att man inte är fälld i domstol betyder det inte att man inte gjort fel.

Uppenbarligen tycker han väldigt synd om sig själv och tycker att det är andras fel att han har hamnat i sin nuvarande situation. Han har ju inte gjort något fel. :banghead:
 
Det här kan jag störa mig på det är så ruttet, det är väl ändå inte hon som gjort fel om nu allt han anklagas för stämmer?

"De har också förstört för min flickvän som blir mobbad och uttittad när hon kommer till tävlingsplatser. Det tar hårdast på mig att de går på henne."
 
Intervjun får mig att tänka på talesättet

Det är bättre att hålla tyst och låta folk tro att man är idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel.

Om han verkligen tror att denna intervju kommer få folk att tycka synd om honom och inse hur fel de som skrivit om vad han gjort har, så har han verkligen bristande intellektuell kapacitet. Att han inte förstår att han med denna intervju har dragit undan mattan under fötterna för sig själv.
 
Om han verkligen tror att denna intervju kommer få folk att tycka synd om honom och inse hur fel de som skrivit om vad han gjort har, så har han verkligen bristande intellektuell kapacitet. Att han inte förstår att han med denna intervju har dragit undan mattan under fötterna för sig själv
Jag är glad att han inte förstår bättre. Det skyddar ytterligare potentiella offer. Jag önskar att fler gärningsmän skulle vara som han i det hänseendet.
 
”Jag kan förstå andras reaktioner och kritiken, men jag har inte gjort något olagligt. Är det svensk lag eller svensk moral som ska gälla? Frågar sig Hammar i Hippsons intervju."

Man baxnar ju.
Att i sitt försvarstal tala om att man handlat omoraliskt men att det inte ska räknas för att man inte blivit dömd väcker verkligen sympatier NOT!!l!!

Sen vet jag inte om han förtjänar att bli uthängd, men framtida potentiella offer förtjänar en varning.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp