Ombre, feteute 2015?

Lustigt, jag tycker att Khloe Kardashian är en av de fräschaste out there och att hennes styling i 9 fall av 10 är right on point. Tur att vi är olika :)

Alla tycker olika, själv tycker jag att hon har så mycket smink på bilden att hon ser smutsig ut. Inte vad jag skulle kalla fräsch. Tur att det finns olika smaker. :)

En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? :D Det jag tänker mig är typ som på bilden

khloe-kardashian-american-music-awards-2014-amas-ftr1.jpg

Ombren fungerar fortfarande! :D
Jag körde på ombre längre än någon annan stil/färg, kan inte sluta tycka det är snyggt. Dock färgade jag ibland ombren rosa/blå eller ja vad som med sådan färg som häller 4-5 tvättar :)
Nu har jag en ombre/utväxt istället. Men det är för att jag planerar att försöka bli blond :D

Typ hur jag stegvis blev av med mitt mörkbruna och sakta men säkert gick mot ljusare och ljusare hår, har tyvärr fått klippa en del, men det är smällar man får ta :) Själv tycker jag att en ombre som ser rätt naturlig ut (som min mittersta bild) är det absolut snyggaste. Men det är ju en smak sak.
tumblr_nl42ynJxFk1sq3bujo1_540.jpg

tumblr_nl42ynJxFk1sq3bujo3_540.jpg

tumblr_nl42ynJxFk1sq3bujo4_540.jpg

Ganska ute men skit i det, vill du absolut vara lite trendkänsligare kan du köra på en sombre.

Men som sagt, gör det du tycker är snyggt bara, trendpolisen är ju bara tråkig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 549
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 990
Senast: malumbub
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
36
· Visningar
1 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V