Ombre, feteute 2015?

Madeira

Trådstartare
En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? :D Det jag tänker mig är typ som på bilden

khloe-kardashian-american-music-awards-2014-amas-ftr1.jpg

Det funkar än! Men som redan nämnts är väl sombre (slingvarianten) något mer "inne".

Klippte mig nyligen och mitt hår är ljusare i topparna pga av att det blivit solblekt och då tyckte frisören att det är ju helt inne att det ska se lite ombre ut. :D

En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? :D Det jag tänker mig är typ som på bilden

khloe-kardashian-american-music-awards-2014-amas-ftr1.jpg

Trendmässigt ja. Men allt beror ju på hur du stylar det. Så länge som du inte ser ut som personen på bilden är det nog relativt lugnt ;)

Jag har en "sombre" typ. Tycker att det är snyggt om det är lite mörkare i botten och att längderna ser lite naturligt typ "solblekta" ut.

Oavsett tycker jag att du ska ha håret precis som DU tycker är snyggt!

Trendmässigt ja. Men allt beror ju på hur du stylar det. Så länge som du inte ser ut som personen på bilden är det nog relativt lugnt ;)

Jag har en "sombre" typ. Tycker att det är snyggt om det är lite mörkare i botten och att längderna ser lite naturligt typ "solblekta" ut.

:bow::bow:

Jag färgade ombre första gången i höstas och har fortsatt över vintern, skitsnyggt! Min frisör försäkrade mig om att det var hetare än någonsin ;)

@MiniLi Färgar du håret här i Linköping? Jag skulle behöva tips på frisör som ör duktig på hårfärg!
Jag har jobbat i Norrköping så har gått under hösten/vintern hos en jättebra frisör där! Nu är jag tillbaka i Linköping men vet inte om jag ska återvända till min gamla frisör eller inte.. Så inga jättebra tips tyvärr..

Är det bara jag som tycker att det är litet roligt att ombre ser ut som färgat/blekt hår med rejäl utväxt? :D

Oavsett mode så kör på det du vill ha :)

Jag har jobbat i Norrköping så har gått under hösten/vintern hos en jättebra frisör där! Nu är jag tillbaka i Linköping men vet inte om jag ska återvända till min gamla frisör eller inte.. Så inga jättebra tips tyvärr..

Sambons familj bor i Norrköping så tar gärna emot tipset ändå! Är där så ofta :)

Vad är det för fel på personen på bilden?

Säkert inget större fel, känner inte henne.
Däremot tycker jag persobligen inte att "stylingen" känns så fräsch

Men som jag också skrev, TS har ju friheten att välja precis hur hon vill se ut

Lustigt, jag tycker att Khloe Kardashian är en av de fräschaste out there och att hennes styling i 9 fall av 10 är right on point. Tur att vi är olika :)

Ååh jag går också i ombre-tankar!! Är blond och så trött på att vara helblond. Tråkiga är ju dock att utväxten syns jävligt snabbt när man är blond och färgar ombre :( Kluven..

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 549
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 990
Senast: malumbub
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
36
· Visningar
1 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V