Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? Det jag tänker mig är typ som på bilden
En fråga till alla ni med trendkoll! Kan jag färga ombre nu eller är jag helt efter? Det jag tänker mig är typ som på bilden
Trendmässigt ja. Men allt beror ju på hur du stylar det. Så länge som du inte ser ut som personen på bilden är det nog relativt lugnt
Jag har en "sombre" typ. Tycker att det är snyggt om det är lite mörkare i botten och att längderna ser lite naturligt typ "solblekta" ut.
Oavsett tycker jag att du ska ha håret precis som DU tycker är snyggt!
Jag har jobbat i Norrköping så har gått under hösten/vintern hos en jättebra frisör där! Nu är jag tillbaka i Linköping men vet inte om jag ska återvända till min gamla frisör eller inte.. Så inga jättebra tips tyvärr..@MiniLi Färgar du håret här i Linköping? Jag skulle behöva tips på frisör som ör duktig på hårfärg!
Jag har jobbat i Norrköping så har gått under hösten/vintern hos en jättebra frisör där! Nu är jag tillbaka i Linköping men vet inte om jag ska återvända till min gamla frisör eller inte.. Så inga jättebra tips tyvärr..
Sussies styling team, jag gick hos en frisör som heter Sandra. Superbra!Sambons familj bor i Norrköping så tar gärna emot tipset ändå! Är där så ofta
Trendmässigt ja. Men allt beror ju på hur du stylar det. Så länge som du inte ser ut som personen på bilden är det nog relativt lugnt
Vad är det för fel på personen på bilden?
Jag har en "sombre" typ. Tycker att det är snyggt om det är lite mörkare i botten och att längderna ser lite naturligt typ "solblekta" ut.
Oavsett tycker jag att du ska ha håret precis som DU tycker är snyggt!
Lustigt, jag tycker att Khloe Kardashian är en av de fräschaste out there och att hennes styling i 9 fall av 10 är right on point. Tur att vi är olika