nocki
Trådstartare
Sv: Om man inte kommer runt...
Vi tränar en del hemma. Men det är inte orken jag är bekymrad över utan eventuella hältor osv... Men som alla skrivit. Mobilen är ju bra att ha , så då ringer jag sekreteriatet.
Tack för alla svar!
Om man rider en CR (40 el 50 km) finns det en veterinärgrind - om du märker att du/hästen inte kommer att greja andra delen går det att utgå på egen begäran. Om det händer något efter banan, finns det ofta andra ekipage som du kan be om hjälp. Eftersom du får ha mobiltelefon kan du kanske kontakta sekretariatet och tala om vad som hänt.
Om du väljer att bryta (utgå) efter banan, meddela sekretariatet detta annars kommer arrangören vara tvungen att söka efter dig ...
Men som någon annan skrev - träna distansen hemma. Det gjorde jag när jag var aktiv. Och det är så jag gör med mina adepter, tvingar dom att rida sträckan, innan de skall rida första längre distansen.
Jag har själv valt att utgå på en 100 km-ritt, efter 90 km!
Vi tränar en del hemma. Men det är inte orken jag är bekymrad över utan eventuella hältor osv... Men som alla skrivit. Mobilen är ju bra att ha , så då ringer jag sekreteriatet.
Tack för alla svar!