Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
... vad gör man då? Nån som vet?
Nej, ingen av mina har blivit det, men nu är det ju verkligen getinghögsäsong, och om det skulle hända är det bra att veta vad man bör göra eller inte göra. Antar att man inte lägger en blöt sockerbit på precis.
Mitt marsvin blev nämligen getingstucken, eller det antar jag då jag såg henne springa på en geting i gräset. Om den stack eller inte vet jag inte men hon hoppade runt lite sen åt hon gräs i godan ro.
Getingen tog jag bort och sen kollade jag henne en bra stund så allting verkade okej.
Men är väl en viss skillnad på ett litet djur, som kanin eller marsvin, jämfört med ett får? Borde inte ett litet djur reagera mer på giftet? Eller det kanske inte spelar nån roll?
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Kläder & Bli fin Nej jag skulle inte heller kalla den fräsch, tycker om inte annat att den är lite för söt för det.
Jag tror generellt att jag kanske...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.