Spännande är nog bara förnamnetGrannarna och deras besökare verkar inte vara helt anpassade till "villaområdeslivet". Det kan bli en spännande vår det här...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande är nog bara förnamnetGrannarna och deras besökare verkar inte vara helt anpassade till "villaområdeslivet". Det kan bli en spännande vår det här...
Nej, det gör ju inte det... Har en sån i trappen. Men det ska finnas helt "skruvfria" modeller också, iofs snordyra men det får det vara värt.
Dem har vi också. Enkla att montera och väl värda sitt pris.Vi har en spänngrind ifrån biltema. Helt skruvfri och gör inga märken. Kostar 299 kr så dyr är den inte. Eventuellt plus 49,90 för förlängningsdel om dörren är bredare än 82 cm vilket jag gissar att den är.
Sjukt otrevligt!Själv funderar jag på att skaffa en grind att ha hos mamma efter att ha varit där på middag ikväll och en granne kom förbi med sin hund vid fötterna och knackade och öppnade dörren utan att vänta på svar. Mina hundar blev inte glada trots att en av dem känner grannens hund sen tidigare. Revir är revir och där kliver man inte in hur som helst. Strikt ansvar gäller som sagt och man får helt enkelt anpassa sig till att folk inte tänker längre än näsan räcker(vår bil stod på infarten och att vi har hund är ingen nyhet).
Vi har en sådan skruvfri grind från Ikea. Fungerar fin fint.Nej, det gör ju inte det... Har en sån i trappen. Men det ska finnas helt "skruvfria" modeller också, iofs snordyra men det får det vara värt.
Men va? Helt sjukt med folk som går in på tomt och i hus sådär!
Jag hade först och främst blivit skogstokig på människorna som kommer in (oavsett ålder) samt på grannarna. Sen hade jag nog sett till så att de inte kan komma in. Kan ni skaffa grind in till tomten? Kedja vid dörren låter ju bra!