Jamen jag håller med!
För övrigt så ville jag ha igen nu!
Det var bättre förr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen jag håller med!
För övrigt så ville jag ha igen nu!
Äntligen! Trodde du var helt humorfriNej, jag är fortfarande kvar.
Tycker att det är märkligt att man låter det finnas både en arg och en ledsen smiley men ingen glad. Signalvärdet i detta känns ju onekligen deppigt. Lika bra att ⚰ Tack å heeej det var allt för meeeej!
Ja, i den här tråden i alla fall!Men vad bra, nu kanske det blir lite fart på inläggsstatistiken igen!
Jag har ingen aning, egentligen. Men kan tycka helt ärligt att i en pågående diskussion är reaktionerna väldigt överflödiga. Läser man i efterhand, så är reaktionerna ganska förväntade. Jag föredrar en mer levande samtal, antar att jag är för stofilig för att förstå hur det kan vara så upprörande att reaktionerna görs om. Finns det fler än en reaktion på andra sociala medier som facebook och instagram? Nä va? Jag är osäker eftersom jag så sällan använder det.Ja, i den här tråden i alla fall!
Nej, skämt åsido, visst har väl forumet varit jätteaktivt de senaste månaderna?
Jag har ingen aning, egentligen. Men kan tycka helt ärligt att i en pågående diskussion är reaktionerna väldigt överflödiga. Läser man i efterhand, så är reaktionerna ganska förväntade. Jag föredrar en mer levande samtal, antar att jag är för stofilig för att förstå hur det kan vara så upprörande att reaktionerna görs om. Finns det fler än en reaktion på andra sociala medier som facebook och instagram? Nä va? Jag är osäker eftersom jag så sällan använder det.
Hur man kan 'hota' med att lämna forumet för att reaktionerna ändras, övergår mitt förstånd!
Men var mer än på buke kan du ge mer än en reaktion? Varför ska buke servera mer reaktioner än andra sociala mediia?Klart det är roligt med levande samtal och trådar, men jag ser inte hur att ta bort reaktionerna ska få folk att skriva mer inlägg. Förmodligen ersätts en enkel skrattagubbe med ett inlägg med dito gubbe istället, eller ett gilla med det gamla +1. Innan gillafunktionen kunde man logga in till fem eller fler sådana inlägg, och det ökade säkert statistiken men gjorde nog inte samtalen mer levande.
Jag tycker personligen att det är trevligt att kunna skumma en tråd, tramsa lite och uppskatta ett roligt inlägg med en kul gubbe!
Nej, jag är fortfarande kvar.
Men var mer än på buke kan du ge mer än en reaktion? Varför ska buke servera mer reaktioner än andra sociala mediia?
Jag tycker nog att de tre som nu finns i skrivande stund är ganska tillräckligt. Vill jag uttrycka mer så kan man
ju s k r i v a ett inlägg och lägga till smiley.
För att Buke ÄR mer än andra sociala media förstås!Men var mer än på buke kan du ge mer än en reaktion? Varför ska buke servera mer reaktioner än andra sociala mediia?
Jag tycker nog att de tre som nu finns i skrivande stund är ganska tillräckligt. Vill jag uttrycka mer så kan man
ju s k r i v a ett inlägg och lägga till smiley.
Fast messenger är en chat-app. Ju!Jag använder messenger extremt mycket, älskar de reaktionerna! Som typ motsvarat de här. 7 stycken jag använder mer jämt fördelat där (pga vänner, samma jargong). De kompletterar bra tycker jag.
Fast messenger är en chat-app. Ju!
Ja, och det kan man ju fortfarande göra, det är ju inte borttaget helt? Och tydligen använder man de nu existerande till att uttrycka sitt ogillande av åsikt på tydligt sätt ändå, vilket nog var @Gunnar s avsikt att elliminera men här ser man ju att det går ändå så jag tror nog de kvarvarande positiva reaktionerna i kombination med inlägg kan täcka resten av de önskade reaktionerna.Jag tror absolut inte att gillafunktionerna gör att folk skriver mindre. De som tänkt skriva ett inlägg kommer att skriva ändå, men ett snabbt knapptryck kan göra att man visar sitt engagemang mer i förbifarten när man ändå scrollar.
Ja, och det kan man ju fortfarande göra, det är ju inte borttaget helt? Och tydligen använder man de nu existerande till att uttrycka sitt ogillande av åsikt på tydligt sätt ändå, vilket nog var @Gunnar s avsikt att elliminera men här ser man ju att det går ändå så jag tror nog de kvarvarande positiva reaktionerna i kombination med inlägg kan täcka resten av de önskade reaktionerna.
Stelbent och 'konservativt'? Det är olika kommunikationskanaler?Jag tycker det blir onödigt stelbent och konservativt att skilja olika konversationsätt så hårt åt faktiskt @Gunnar häng med i utvecklingen please Är ju inte som att buke håller på att förvandlas till Snapchat
Då skriver man ett inlägg i stil med: " " så får vi upp glädjen och forumet blir mycket mer intressant och lättläst!
Stelbent och 'konservativt'? Det är olika kommunikationskanaler?