R
Raderad medlem 68338
Tycker att det är märkligt att man låter det finnas både en arg och en ledsen smiley men ingen glad. Signalvärdet i detta känns ju onekligen deppigt. Lika bra att ⚰ Tack å heeej det var allt för meeeej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker att det är märkligt att man låter det finnas både en arg och en ledsen smiley men ingen glad. Signalvärdet i detta känns ju onekligen deppigt. Lika bra att ⚰
Tycker att det är märkligt att man låter det finnas både en arg och en ledsen smiley men ingen glad. Signalvärdet i detta känns ju onekligen deppigt. Lika bra att ⚰ Tack å heeej det var allt för meeeej!
Jag är också en sån person som gärna drar till med humor och glimten i ögat. Ungefär som när det berättas en rolig historia, hur ska man nu "reagera"Jag har älskat att skriva inlägg med humor och glimten i ögat pga folk reagerat med , då har det inte känts så ensamt med min humor. Snälla @Gunnar, ta tillbaka den!
Då skriver man ett inlägg i stil med: " " så får vi upp glädjen och forumet blir mycket mer intressant och lättläst!Jag är också en sån person som gärna drar till med humor och glimten i ögat. Ungefär som när det berättas en rolig historia, hur ska man nu "reagera"
Ja, men det blir så många inlägg som bara är en reaktion och inte något skrivet. Det tycker inte jag tillför något i trådarna.Då skriver man ett inlägg i stil med: " " så får vi upp glädjen och forumet blir mycket mer intressant och lättläst!
Förlåt, jag skrev det i ren ironi men det kanske framgick för dåligt. Jag håller helt med dig! Jag vill inte heller ha massinlägg med endast smileys.Ja, men det blir så många inlägg som bara är en reaktion och inte något skrivet. Det tycker inte jag tillför något i trådarna.
Jag tycker precis som du. Antingen kör man neutralt på enbart en "gilla"-knapp, eller så är det väl vettigare att behålla BÅDE positiva och negativa känsloreaktioner??Tycker att det är märkligt att man låter det finnas både en arg och en ledsen smiley men ingen glad. Signalvärdet i detta känns ju onekligen deppigt. Lika bra att ⚰ Tack å heeej det var allt för meeeej!
Ja du ser, nej jag uppfattade inte ironin - sorry!Förlåt, jag skrev det i ren ironi men det kanske framgick för dåligt. Jag håller helt med dig! Jag vill inte heller ha massinlägg med endast smileys.
Äsch, mitt fel. Jag ser nu att det inte alls var självklart att det var ironiskt menatJa du ser, nej jag uppfattade inte ironin - sorry!
Och så läste jag i din skojtråd om dejtingsvar och blev mer än lovligt förvirrad, eftersom du skriver där att du inte (heller) vill ha bara inlägg med smileys...
Så igentligen så håller vi med varandra och säger samma sak...
Några bestämde sig, skämtsamt, för att använda den istället för skrattgubben...Oj, nu förlorade vi arga gubben också?
Nej, jag är fortfarande kvar.Oj, nu förlorade vi arga gubben också?
Nej, jag är fortfarande kvar.
Men nu vill jag ju ha den där superliken igen!Jaha, nu är angry-reaktionen borta också. Var det för att några i Vad gör vi tråden sa att vi skulle använda den istället för haha? I så fall kan jag bara tala för mig själv och jag sa det verkligen inte på fullaste allvar, utan mer som ett skämt.
Jag kan bara tala för mig själv och jag tycker faktiskt att det är bättre att du, @Gunnar, tar bort alla alternativ nu. Du har redan tagit bort alla roliga reaktioner och det roliga med dem. Varken like, heart eller sad är något vidare positivt, like känns mer som "jag gillar ditt inlägg, det var bra skriver", heart har jag redan skrivit om och sad talar väl för sig själv. Men det känns som att det behövs övertydlighet här nu, så: den kan ofta användas på samma inlägg som heart - med en kort text efter (tex "vad tråkigt att höra att katten Pelle gick bort ❤").
Ska vi alltså ha två reaktionsalternativ kvar (inte like inräknat), där båda kan användas på samma inlägg? Vad är meningen med att ha två reaktioner som säger i princip samma sak? Helt ärligt så har Buke över en natt blivit så mycket tråkigare. För mig var alla reaktioner något positivt som symboliserade bukefalos och nu är de borta. Puts väck. Gör om, gör rätt @Gunnar.
Några bestämde sig, skämtsamt, för att använda den istället för skrattgubben...
Så nu blev vi av med den också, @Gunnar måste vara på riktigt dåligt humör...
Men nu vill jag ju ha den där superliken igen!