charmant
Trådstartare
jag har min ena arab kille utsatt på foder nu.Snart kommer han hem igen och ska direkt till nästa fodervärd för ev senare försäljning.vad ska jag göra om jag får tillbaka hästen i dåligt skick?Kontrakt är skrivet osv.Den nuvarande fodervärden "nämnde"för mig när hon sa att hon ville läömna tillbaka honom att han blivit mager Detta är en häst som jag räddat från en säker död hos sin förra ägare och det tog mycket tid osv för att få honom i skick igen.vad gör jag om jag får tillbaka honom mager och eländig när fodervärden lämnar honom?Jag talade med henne väldigt npga innan jag lämnade ifårn mig honom om vikten av att hålal honom i hull då han mått så fruktansvärt dåligt innan han kom till mig.Jag fårgade även varför hon ej kontaktat mig när han började tappa i vikt men det hade hon inget svar på
Snälla hjälp mig,vad ska jag göra om jag får tillbaka min lilla kille i dåligt skick?Tacksam för alla svar och funderingar
Snälla hjälp mig,vad ska jag göra om jag får tillbaka min lilla kille i dåligt skick?Tacksam för alla svar och funderingar