Om en månad så (kanin)

Ferrari

Trådstartare
Igår träffade Ziri sin pojkvän och det gick tydligen jättebra:banana: , enligt ägaren till hankaninen.

Nu längtar och hoppas jag på en kull med (åtminstone några) japantecknade ungar, med fin man och hoppkapacitet :love: . Denna kullen har verkligen förutsättningar att bli trevliga och snygga kaniner. :)

Tryck på lilla bilden för stor bild!

Både Ziri och hanen är lite dåligt pälsade men Ziri har släktingar och tidigare ungar som är jättefint pälsade. Hanen har fått 90,5 poäng på utställning, även han har släktingar med bra päls.

Vad tycker ni om det vackra paret? :) Hanen är den japantecknade!

// Ferrari, i väntans tider :D

Senast ändrad:
Sv: Om en månad så (kanin)

Vad kul med bebisar! :) Är 8 månader sen vi hade bebisar här på gården, men snart ska det nog bli min första renrasiga kull... eller ja, dvs om det finns intresse för ungarna.

Söta de var förresten, både den blivande pappan och den blivande mamman. :)

Åh, va kul med bebisar :love: .

Har själv bara haft en kull , är såå spännade :)

Du måste lägga ut bilder på underverken sen ! :love:

O herrejössös så söt hanen är! är svag för japaner :love:

Klart jag ska lägga ut bilder på underverken. Ni kommer bli alldeles trötta på mig :D

Sitter och funderar på namn just nu, vill ha någon typ av tema. Något jag har kommit fram till (tror jag) är A-namn till hanarna och någon annan bokstav till töserna. (älskar att planera)

Hane:
Akilles
Aramis

Hona:
Engla
Eisa

Kommer ni på några fler fina namn, på a eller e, så skriv gärna i tråden. (blir nog detta som tema)

Men Ferrari ! Om honan börjar på I så tycker jag att ungarna ska börja med det åsså ! Eller det hannen började på ! :angel: :angel: :smirk: :angel: :angel:

*Ziina
*Zanna
*Zuzzi
*Zacki
*Zack
*Pelle
*Pontare
*Pigley
*Pila
*Poppy
*Zvea