L
lilltigern
Om du är tjej, var storleken viktig för dig när du valde hund? Känner du dig säkrare när du har en stor hund jämfört om du skulle ha liten hund?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvärtom, höll jag på att skriva... jag vill INTE ha en stor hund, eftersom jag vill kunna rå på min hund fysiskt. Skulle aldrig skaffa en grand danois eller dylikt.Om du är tjej, var storleken viktig för dig när du valde hund? Känner du dig säkrare när du har en stor hund jämfört om du skulle ha liten hund?
Säg att du skulle bli utsatt av konstiga människor som tar kontakt med dig på rundorna du går med hunden, skulle det kännas säkrare att ha stor hund ( kelpiestorlek till irlänsk varghund)? eller känner ni att det går bra att ha en liten hund? Är man säkrare med större hund än liten?
Om du är tjej, var storleken viktig för dig när du valde hund?
Känner du dig säkrare när du har en stor hund jämfört om du skulle ha liten hund?
Om du är tjej, var storleken viktig för dig när du valde hund? Känner du dig säkrare när du har en stor hund jämfört om du skulle ha liten hund?
Säg att du skulle bli utsatt av konstiga människor som tar kontakt med dig på rundorna du går med hunden, skulle det kännas säkrare att ha stor hund ( kelpiestorlek till irlänsk varghund)? eller känner ni att det går bra att ha en liten hund? Är man säkrare med större hund än liten?