Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste du om paret som köpte sig en tibetansk mastiff i norra Kina?Jag skulle nog kunna tänka mig väldigt många olika hundraser, men fanns det endast stora herdehundar kvar så blev det kanske en häst istället.
Läste du om paret som köpte sig en tibetansk mastiff i norra Kina?
Ägarna blev misstänksamma när den växte o växte, hos vet fick dom veta att det var en björn.
Trubbnosar och dagens bassets är raser som jag inte skulle skaffa. Alldeles för stor risk för sjukdomar och diverser problem.
Basset är ingen ras, så jag gissar att du menar basset hound?
Nej, det har jag inte läst . Undrar om björnungen var vanskapt? Hur kan man liksom ta fel?
Ja, missade visst ett ord där .Basset är ingen ras, så jag gissar att du menar basset hound?
Jag träffade en ruskiy toy som de fick amputera benet på för det läkte inte ihop rätt. Söt hund men ...Trubbnosar och dagens bassets är raser som jag inte skulle skaffa. Alldeles för stor risk för sjukdomar och diverser problem.
Och jag skulle nog undvika flatte och boxer pga hälsoläget också. Tyvärr, annars är bägge raserna roliga hundar.
Och inte nån sån miniras, som tex ruskiy toy, pomeranian eller annan ras som bryter benen av att hoppa ner för soffan .
Har de så skört skelett?Jag träffade en ruskiy toy som de fick amputera benet på för det läkte inte ihop rätt. Söt hund men ...
Extra saltad flänsost?Eller förresten - basset hound är nog den absolut sista hundrasen jag skulle ha.....eller typ det kommer aldrig hända. Tycker dom är oerhört mycket värre drabbade utseendemässigt än t ex shar-pei Ser på en hanhund i området där hela snorre-paketet släpar i backen. Måste vara grymt icke-skönt nu på vintern och kylan