Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möjligen självklar för dig. Inte nödvändigtvis självklar för henne.amkm skrev:Men varför måste jag förklara en sak som är lika självklar
slice skrev:Varför skulle hon lyda?
slice skrev:Möjligen självklar för dig. Inte nödvändigtvis självklar för henne.
amkm skrev:Men varför måste jag förklara en sak som är lika självklar som att hon måste gå på toaletten och göra sina behov,jag har aldrig förklarat varför hon ska vara där inne,men jag kanske ska tacka högre makter över att hon inte sätter sig i hallen och utför sina behov..![]()
slice skrev:Regler som är uppsatta "bara för att" är ju till för att sätta sig emot "bara för att".
[Saken är] Möjligen [lika] självklar för dig [som att hon måste gå på toaletten och göra sina behov]. [Saken är] Inte nödvändigtvis [lika] självklar för henne [eftersom ni har olika perspektiv på saker och ting].amkm skrev:Men varför måste jag förklara en sak som är lika självklar som att hon måste gå på toaletten och göra sina behov,jag har aldrig förklarat varför hon ska vara där inne,men jag kanske ska tacka högre makter över att hon inte sätter sig i hallen och utför sina behov..![]()
chrysler skrev:Om förklaringarna duger eller ej beror väl på hur tydliga de är.