S

stall M

Hej jag har ett sto på 8år. Efter det att vi har släppt in hästarna i vinterhagen, så är hon hopplös att rida på. Hon kastar med huvudet, Hon vill kasta av mig hela tiden. Jag rider henne 5 dagar i veckan. jag trodde att det var tänderna, så jag har ridit med bara grimma, men det hjälpte inte. Vad kan det vara tror ni?

Sv: Olydig

Om de hamnat i ny hage så har det säkert busat runt och donat.
Hon kan ha sträckt sig, gått omkull...vad som helst.
Kolla upp henne så hon inte har ont.

Sv: Olydig

Jag menar att hon bockar och stegrar sig. Jag tror hon har fått energiöverskott på kraftfoder? ( Grund) 2 kg om dagen.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 703
Senast: Freazer
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 414
Senast: Sesca
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 969
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar