OCh just det där du skrev där, är ett bra exempel på allt skitsnack soms prids runt den här frågan. Det påstods också att listan i stort sett bestod av minderåriga och icke hästägare, vilket ju är rena bullshiten. Här är en massa välkända uppfödare med, i stort sett alla ärmed, och många välkända tävlingsryttare också, men det finns ju de som har glädje av att det sägs sådana osanna saker och det kan du kanske själv räkna ut vilka det är. Personer som i många sammanhang sprider osanningar för att det gynnar dem själv. Varför visste ingen tidigare att det var förbjudet att avla med positiva ston kan man undra?
Varför tror plötsligt folk attd et förbjudet kommit nu och anklagar personerna som skrivit på OLW:s listan för det?
Varför sägs det att folk som skrivit på listan inte kan något om paint? Är det någon som har att vinna på det? SOm jag ser det ja! Och därför kommer sådana här osanningar ut.
Men sanningen vinner i slutänden och alla avhoppen tyder ju på att folk börjat fatta och ALLA ( och vi är mnga) som jobbar för förändring som nu jobbar tillsammans.
Att du mike, tycker det är fel att avla på OLWS positiva djur är helt ok för mig, även om jag inte delar den åsikten.JAg tror helt enklet nte du har tillräckligt med kunnande för att se varför det egentligen är både ofarligt och ett måste.
Jackpot