Sv: olovlig ridning!
Ja, faktiskt.
I detta fallet skäms jag inte över att önska att killen blev mer skadad.
Ja, faktiskt.
I detta fallet skäms jag inte över att önska att killen blev mer skadad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oki, kunde inte ha ljudet så högt så jag hörde inte vad som sas
Är det polisanmält eller är det bara snack? Hur går det med anmälan?
Hehe, jag har uppenbarligen "inte fått nåt" på länge...
Hur kunde de veta det?
Om det är min mark som jag äger och har köpt får väl de inte komma in? Allemansrätten suger och BÖR ändras. Skitbra att man får gå runt i skogen och plocka grenar från marken, men det är rent ut sagt stört att man får gå in på folks tomtmarker. Speciellt om det är staket runt..Du kan däremot inte hindra folk från att utnyttja allemansrätten, förutsatt att de inte stör dina hästar och lämnar grindar etc öppet efter sig.
Jag tycker inte att jag tjatar...
Jag tycker att det är oerhört intressant att få reda på om jag kan stå ansvarig, och om det isåfall finns något sätt jag kan skydda mig på!
Men visst jag kan ju ringa och fråga en advokat, men det kanske kan vara fler hästägare som är intresserade av svaret!
Som det verkar så kan jag inte bli skyldig utan står med ryggen fri!
Anledning till att jag vill veta är att väldigt många ungdomar har komenterat filmen med att dom tycker att det är skitballt och att dom vill se fler liknande filmer....
Alla personer på filmen är identifierade och anmälda... Dom var ute på friluftsdag med skolan...