Sv: Olika synpunkter på NH?
Nej, ge inte upp. Dina synpunkter och inlägg behövs. Visst finns det påhopp, medvetna missförstånd, hånfulla kommentarer och annat som inte är så upplyftande. Ta det som en prövning - du kanske har nytta av den någon gång.
Tja, jag vet inte om jag känner mig så inspirerad att fortsätta beskriva vad jag gör, vi kan väl helt enkelt bara kalla det meningslös och skitenkel pudeldressyr som Axel så trevligt beskriver det
Det otroligt trevliga och öppna inställningen som Axel visar här, det är sånt som gör att folk som jag, som gillar NH och gärna pratar om vad vi gör med våra hästar, helt enkelt känner att det kanske är bättre att hålla till i ett slutet forum, med bara likasinnade.
För man blir trött på att hela tiden få höra hur otroligt meningslöst och skitenkelt det är, det som vi gör.
Varför ska jag (eller någon annan) behöva försvara mig i tråd efter tråd, TROTS att trådarna uppenbarligen startats för att diskutera NH?
Det ÄR inte skitenkelt, kom hit och gör det själv så ska jag tro att vem som helst kan göra det jag kan!
VARFÖR ska alla trångsynta dressyrnissar (ni som inte är trångsynta vet vilka ni är...) in här och hacka och klaga och nedvärdera?
Jag fattar inte det?
Det finns väl inga hoppryttare (oh! nu likställer jag mig med en hoppryttare igen, fy skam på värdelösa mig!) som behöver försvara sitt val av inriktning så som vi "NH-folk" får göra??
Helt enkelt jävla skitless blir man.
Så, ni vet ni det
Nej, ge inte upp. Dina synpunkter och inlägg behövs. Visst finns det påhopp, medvetna missförstånd, hånfulla kommentarer och annat som inte är så upplyftande. Ta det som en prövning - du kanske har nytta av den någon gång.