Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag fattat det hela rätt så finns det olika grenar inom western. Nu undrar jag vilka de olika grenarna är och vad de går ut på. Har aldrig hållt på med western men det har visat sig att min pålle verkar trivas bäst i den låga raka formen som westernhästar har.
Jag var minst lika förvirrad som dig för ett år sedan
Jag köpte mig en regelbok, åkte och tittade på tävlingar och bombaderade kompisarna med frågor! De börjar ge igen med frågor om engelsk ridning nu
Fortfarande är det en del jag inte förstår men det har helt klarnat mycket!
Länken som Lina gav var bra!
Jag är med grön men har fastnat lite för western.har rudit typ allt utom det förut så det är väl dags att prova
var på ridskolan i nyköping förra helgen och såg lite...urkul.
Tack alla! Tack för länken den gjorde mig om möjligt ännu mer förvirrad men jag ska läsa igen och sedan får jag väl ta mig till en ridskola i närheten när de har Western clinic. Så kanske jag blir klokare.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.