Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför har inte media slutat visa upp den människan och hennes stenåldersträning?
Ja du. Det vore bra om de som besitter uppdaterad, gedigen kunskap tog plats i rutan, så att det kunde spridas bättre. Det behövs.Varför har inte media slutat visa upp den människan och hennes stenåldersträning?
En del försöker ju modernisera sig o tar in FS istället, som om det vore bättre....Ja du. Det vore bra om de som besitter uppdaterad, gedigen kunskap tog plats i rutan, så att det kunde spridas bättre. Det behövs.
Jag gillar Barbro,för 100 år sen gick jag en spårkurs för henne,med personspår som övergick i cykelspår som sen blev bilspår,otroilgt vad hundar kan med näsan.
Meeeeeeeen du Du vet att det inte var det jag menade.Det var väl inte precis hennes förtjänst att hundar har bra näsor?
Meeeeeeeen du Du vet att det inte var det jag menade.
Hon är jätte trevlig o mycket skojig som person, sen är jag ingen spår människa så jag hade inte ens tänkt tanken att jag kunde lägga spår först gående,sen på cykel för att sen stiga in på passagerarsidan i bilen och åka.Jag antog att det inte var det du menade, men eftersom du inte skrev någon som helst annan förklaring så undrade jag. Det var ju liksom ingen anledning till att gilla henne med där, annat än att din hund spårade bra.
Flooding kallas tekniken (med reservation för stavning) hunden, eller för den del ett barn översvämmas med intryck tills den helt enkelt stänger av.Såg en film för nån dag sedan (the accountant) om en pojke med autism som var väldigt känslig för ljud, ljus och beröring. Hans pappas lösning på detta: han skulle utsättas för det för att härdas.
(Det sjuka är att jag inte skulle vara förvånad om det finns de som resonerar så)
Känns lite som samma sak med detta, är hunden skotträdd då jäklar ska man utsätta hunden för skott/fyrverkerier tills den vant sig.
Yey.
Och det finns ett namn på det till och medFlooding kallas tekniken (med reservation för stavning) hunden, eller för den del ett barn översvämmas med intryck tills den helt enkelt stänger av.
Herregud så fruktansvärtFlooding kallas tekniken (med reservation för stavning) hunden, eller för den del ett barn översvämmas med intryck tills den helt enkelt stänger av.
Jag gillar henne för att hon bjöd Pysslingen på pizza och helt opretentiös satt och pratade hund med mig och Släkting länge. Det kändes som om hon var mycket väl medveten om att det finns många olika sätt att tackla problem och att man väljer ur paletten beroende av vem man själv och ens hund är - det tycker jag är en bra grund (Jag kände först inte igen henne, pga pizzan, och kan nog ha "tyckt" väl mycket )Jag gillar Barbro,för 100 år sen gick jag en spårkurs för henne,med personspår som övergick i cykelspår som sen blev bilspår,otroilgt vad hundar kan med näsan.
Som ett PS. etologi, psykologi och pedagogik har dock kommit jättelångt de senaste 10-20 åren och jag lyssnar men försöker noggrant värdera (vilket är svårt - jag skulle jättegärna ha en guru att lyssna rakt av på. Ställer du upp @Monstermom?)
Holistiska principer, tjära du, du måste tänka i holistiska principer.Jag tyckte den var farlig för blodtrycket, jag...
Jag vet att hon inte är ensam, men jag undviker nog att utsätta mig för eländet mer än jag måste.
Holistiska principer, tjära du, du måste tänka i holistiska principer.