okej nu har jag funderat ett tag...

K

Krulidut

Men hur gör myror och andra insekter barn :angel:

någon som vet? :rofl:

sedan igelkottar?
Lix. hur skönt är det att få en tag på dillredongen :D:o:angel:

och FISKAR lix. har dem testiklar och snopp med eller?

nej då jag tänder inte på nått av detta bara fundersam :rofl:

//anna

Sv: okej nu har jag funderat ett tag...

vadå då buke i ett nöt skal skulle ju vara

"söker du nya offer?"

:D jag tror att jag funderar för mycket :angel:

Men hur gör myror och andra insekter barn :angel:

någon som vet? :rofl:

sedan igelkottar?
Lix. hur skönt är det att få en tag på dillredongen :D:o:angel:

och FISKAR lix. har dem testiklar och snopp med eller?

nej då jag tänder inte på nått av detta bara fundersam :rofl:

//anna

Men fiskar gör ju inte barn!

yngel dårå eller ägg eller vad man ska kalla det men de måste ju bli befrukade men vadå släpper han fisken ut massa spermier i havet sedan får en ensam lite "fisk" hitta sig till lämpligt offer för att befrukta :rofl: tro mig vi har ,ääängder med teorier....

vet inte riktigt hur d går till för fiskar men mina fiskar jag hade förut gjorde såhär att hanen eller vad det heter :rofl:, han sprang efter tjejen bakifrån fast han simmade ju, men han simmade jättesnabbt osv,typ så:angel: haha.:p och insekter sitter typ på varann;)

sorry för flumminlägg.

Fisktjejen lägger väl ägg och så kommer fiskgrabben och sprutar på spermier, eller mjölke... Då växer väl ynglet. Myror lägger väl också ägg om jag inte minns fel?:D Men ajajaj för igelkottar...

Vissa fiskar parar ju sig och föder levande yngel. T.ex Black mollys. Hanen simmar typ uppochner under honan och han har väl en liten pillesnopp antar jag. :rofl:

Jag har alltid undrat hur fåglar gör. De har ju stjärtfjädrar. Antigen måste snoppen gå RUNT stjärtfjädrarna eller genom. :eek:

:bow: nu känner jag mig inteligent :D

men igelkottar då :crazy:

... men lägger inte fisken ägg är de däggdjur, och således inte en fisk ;)

Fåglar har inte snopp, de gnuggar sina kloaker mot varann. Det varierar hur olika fiskarter gör, men exempel har ju nämnts i tråden. Igelkottarna fäller ner sina taggar, de är ju inte utspretade jämt bara när de är hotade. Finns flera olika modeller hos insekterna med.

Bara för att man inte lägger ägg betyder det inte att man är ett däggdjur. (och fiskarna som föder levande ungar, där har äggen kläckts i magen).

du är smart, men en igelkott är ju taggig iallfall enligt mig för om hanen drar sig uppåt har jag fått förmig att taggarna stiks iallfall (om du drar handen över en igelkott mot taggarna stick dem väll..)

eller jag kanske är blåst som tror att igelkottar juckar.. :smirk: :angel:

Igelkottar gör som andra, men försiktigt ;) och som sagt, honan har sina taggar platta mot kroppen.

okej, det förstås det kan dem ju ha :rofl: jag är nog ovanligt blond.

men insekter då?

Vilka insekter tänkte du på? Det finns flera modeller där med. Men många gör väl som de flesta andra, parar sig helt enkelt. Har du aldrig sett skalbaggar som sitter ihop på sommaren tex?

Fåglar har inte snopp, de gnuggar sina kloaker mot varann. Det varierar hur olika fiskarter gör, men exempel har ju nämnts i tråden. Igelkottarna fäller ner sina taggar, de är ju inte utspretade jämt bara när de är hotade. Finns flera olika modeller hos insekterna med.

"Among birds, only paleognathes (tinamous and ratites) and Anatidae (ducks, geese and swans) possess a penis. It is different in structure from mammal penises, being an erectile expansion of the cloacal wall and being erected by lymph, not blood. It is usually partially feathered and in some species features spines and brush-like filaments, and in flaccid state curled up inside the cloaca. The Argentine Blue-bill has the largest penis in relation to body size of all vertebrates; while usually about half the body size (20 cm), a specimen with a remarkable 42.5 cm-long penis is documented."

se där :o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 222
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 513
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama