Den är samma, bara näst sista siffran som skiljer. Och den borde de ha reagerat på även om det var före datorernas intåg och ungen körts till akuten av en ridlägerchef.kontrollsiffran hade ju också bara 10% chans att stämma…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är samma, bara näst sista siffran som skiljer. Och den borde de ha reagerat på även om det var före datorernas intåg och ungen körts till akuten av en ridlägerchef.kontrollsiffran hade ju också bara 10% chans att stämma…
Det visste jag inte, tycker nästan alltid att det står 2 veckor i smsen.Inte postnord, de har ändrat till en vecka om man inte förlänger. Det fick jag bittert erfara härom veckan. 100 spänn för returen och så fick jag betala för den Alvedon och sånt jag beställt, eftersom den var tvungen att destrueras
Vad jag syftar på är att personnummer inte är hemliga. Det lät ungefär som att det var lika hemligt som koder och det är det såklart inte. Att man kan andras personnummer har nog mer med sifferminne än annat att göra för någon hemlighet är det inte. Dvs. det är helt normalt att kunna andras personnummer.Kan knappt min mors tio första siffror. Så varför skulle det vara normalt ? Min son kan det absolut inte. Dottern kan mitt. Jag kan inte min särbos fyra sista. Dock har jag det uppskrivet.
Eller kunna ta reda på med en Internetansluten datorterminal och 3 minuter.Vad jag syftar på är att personnummer inte är hemliga. Det lät ungefär som att det var lika hemligt som koder och det är det såklart inte. Att man kan andras personnummer har nog mer med sifferminne än annat att göra för någon hemlighet är det inte. Dvs. det är helt normalt att kunna andras personnummer.
Vad jag syftar på är att personnummer inte är hemliga. Det lät ungefär som att det var lika hemligt som koder och det är det såklart inte. Att man kan andras personnummer har nog mer med sifferminne än annat att göra för någon hemlighet är det inte. Dvs. det är helt normalt att kunna andras personnummer.