Ökad digital puls?

T

timjan 1

Har en fångponny under lupp just nu och kollar puls, temp och är allmänt paranoid. Har äntligen hittat rätt ställe för pulskoll, men undrar hur tydligt ökad puls känns? Kraftigt pulserande, eller?
 
Sv: Ökad digital puls?

VAR kollar du puls!? Jag har aldrig känt annat än min egen puls:crazy:
 
Sv: Ökad digital puls?

Har hästen puls så känner du det! Det märks tydligt! Har den INTE puls märks den knappast alls,men HAR den puls kittlar det i fingrarna direkt!

Hälsar samtson som befinner sig i samma sits!

P.S Vad har du vidtagit för åtgerder för övrigt? Jag har satt min häst i en icka gräsväxande hage i väntan på juli....
 
Sv: Ökad digital puls?

Ok. Är den "lätt" att känna där? *Vill springa till stallet och pröva*
 
Sv: Ökad digital puls?

Jag har börjat att ge min lilla ponny Krafts mag tarm, i övrgt ingenting än, bor i Norrbotten så vi har fortfarande lite snö kvar, men har ändå börjat bli orolig, känns som om jag inte orkar med ännu en omgång med fång..
 
Sv: Ökad digital puls?

Vet inte om det är lätt, men det funkade faktiskt, hoppas att det inte beror på att han har förhöjd puls:confused:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 274
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
936
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 094
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 094
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp