Oj då marsvinshanar

Modig_Korn

Trådstartare
I senaste räkningen av marsvinshanar hade vi 30st!!!
Iofs är 14 av de tillsalu men 30!
Vet inte hur många honor vi har men de är väl endel det med :bow:
Hur många har ni andra nu?
Någon mer som ska iväg till Sollentunamässan? Vilka dagar?

Just nu har jag bara 5 stycken, jättemånga har dött :cry: Har 3 honor och 2 hanar.

Jag har 6 marsvin. 4 pojkar och 2 tjejer. Bägge tjejerna är dräktiga och ungarna beräknas komma i början och mitten av januari.
:banana:

Få se nu, 13 st hemma och en utlånad hane...9 tjejer och 5 hanar. Ska till Sollentuna på söndagen och hämta hem 2 sheltietjejer, sen ska jag ställa 3 pettar på tisdagen =)

Vilka pettar?
Ska ställa ut Sirius, Bukefalos :angel: och Tosca i pet
Sen har vi två i ras, båda är mammas så jag vet inte vad de heter :D

Jag har 6 hannar (2 pethannar dock) och 4 flickor (1 pet).
Har tänkt få flera flickor med avel och en av hannarna är inplanerad om 1½-2 år :D

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 718
Senast: Badger
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 732
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 927
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka