Oj då marsvinshanar

Modig_Korn

Trådstartare
I senaste räkningen av marsvinshanar hade vi 30st!!!
Iofs är 14 av de tillsalu men 30!
Vet inte hur många honor vi har men de är väl endel det med :bow:
Hur många har ni andra nu?
Någon mer som ska iväg till Sollentunamässan? Vilka dagar?

Just nu har jag bara 5 stycken, jättemånga har dött :cry: Har 3 honor och 2 hanar.

Jag har 6 marsvin. 4 pojkar och 2 tjejer. Bägge tjejerna är dräktiga och ungarna beräknas komma i början och mitten av januari.
:banana:

Få se nu, 13 st hemma och en utlånad hane...9 tjejer och 5 hanar. Ska till Sollentuna på söndagen och hämta hem 2 sheltietjejer, sen ska jag ställa 3 pettar på tisdagen =)

Vilka pettar?
Ska ställa ut Sirius, Bukefalos :angel: och Tosca i pet
Sen har vi två i ras, båda är mammas så jag vet inte vad de heter :D

Jag har 6 hannar (2 pethannar dock) och 4 flickor (1 pet).
Har tänkt få flera flickor med avel och en av hannarna är inplanerad om 1½-2 år :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 876
Senast: Lisen82
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 520
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka