Ögongodis!

Bison

Trådstartare
Fotade mammas o pappas dobbis idag :)

Defenza f 2001

080521012.jpg

080521018copy.jpg

080521020.jpg

080521021copy.jpg

080521022.jpg

haha!
http://i43.photobucket.com/albums/e387/Dossahund/080521023copy.jpg

http://i43.photobucket.com/albums/e387/Dossahund/080521025copy.jpg

tjaffs om kupering undanbedes vänligen men bestämt.

Sv: Ögongodis!

Nödvändig komentar. Den är egentligen inte hennes, men hon gillar den.
Vid promenader har hon sele eller vanligt läderhalsband.

ååå guud!:love: Ska själv skaffa en dobbis valp snart:bump:

Det måste vara den mest underbara och charmigaste rasen jag någonsin har träffat eller haft att göra med!

Är hon importerad eller?

jo hon är underbar :love: alltid glad o pigg på nya saker. Väldigt lättlärd o pigg på arbete, men lite förvirrad då hon gärna vill göra tusen saker på en gång :p
Hon är spansk import.

Ja, dom är helt fantastiska!:love: Har hört mycket bra om spanska importerade Dobbisar.

Ja, dom är helt fantastiska!:love: Har hört mycket bra om spanska importerade Dobbisar.

Ja o en del dåligt att man inte limmat på svans o öron så de kommer utan o det finns ingenstans o köpa det på postorder i Sverige tyvärr..Men blir väl så när man beställer från Spanien så inte mycket o göra åt.

Minst sagt ögongodis! Jag tycker egentligen inte att det är OK med kupering, men baske mig vad mycket snyggare det är :o
Riktigt fin dobbis för övrigt.

visst, men jag menade inte kuperingen, utan temperamentet.

Jag tyckte ibörjan att det var skit snyggt men kuperade Dobbisar, men nu tycker jag att det är så himmla sjukt fult!
Tycker att det är så jävla vidrigt hur dom gör det.

Jag tycker egentligen inte att det är OK med kupering, men baske mig vad mycket snyggare det är [/QUOTE

Tycker du?

Ja smaken är som baken!
Jag tycker det ser stympat ut, men själva modellen på Ts dobbis tilltalade mig .

Jätte tjusig tik! ser väldigt feminin ut utan att se liten och taning ut!

Detta kallar jag verkligen ögongodis:love: Mycker vacker hund med en elegant hållning och kroppsbyggnad.

Ja o en del dåligt att man inte limmat på svans o öron så de kommer utan o det finns ingenstans o köpa det på postorder i Sverige tyvärr..Men blir väl så när man beställer från Spanien så inte mycket o göra åt.

men vad är det med dig?
jag ville inte ha ngt tjaffs om kuperingen, varför är det så svårt att bara vara tyst?

Till er andra som kan bortse från kuperingen :bow:
hon är bara så fin, jag kan inte se mig mätt på henne, hoppas att hon får leva länge till :love:

Senast ändrad:

Jag tycker som dig. Det ser konstigt ut med kupering. Som om att man klistrat dit pappersöron och helt enkelt suddat bort svansen i paint.

Dessutom tycker jag att hundens vackra uttryck försvinner med kuperade öron.

Kopierat:
tjaffs om kupering undanbedes vänligen men bestämt.

:grin:

Liknande trådar

Utrustning Fler som upplevt dålig kvalité? Stallägaren köpte ett brunt WC med dekorsöm i vintras. Bara efter några veckor började det släppa färg...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: palle
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat ett ny vän till oss. Ruben är tokglad o vi oxå :) Nu känns livet fullkomligt igen med två underbara hundar...
2
Svar
32
· Visningar
5 500
Senast: JG
·
Kropp & Själ September 2011 far jag av hästen och blir trampad på höger fot, fotknölen går av. Operation med stift, gips sex veckor. Först två veckor...
Svar
0
· Visningar
2 673
Senast: Bison
·
Gnägg av min älska Kaka. Efter bara ett halvår tillsammans tog vår saga slut och det hat har verkligen varit som en saga. I januari sålde...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 844
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka