Meibla
Trådstartare
Nu är det beslutat att det bästa för Leo är att han får flytta. Mkt pga mina krämpor och läkaren sa att jag till 90% kommer behöva operera båda häderna ett tag efter förlossningen, vilket då gör att aktiveringsbristen blir längre än planerat. Och ja, jag har försökt på alla sätt och vis att försöka pussla ihop allt, men det går inte så mkt mer. Inte hittat nån som skulle kunna tänka sig att träna lite med honom ett par gånger i veckan heller.
Men.. hur sjutton hittar man vettiga köpare? Kollar man fb-grupper så finns det många som söker hund, men de flesta verkar förvänta sig att få en hund näst intill gratis. Rasklubbens sida kommer han ju läggas ut på, men mer? Känner inte riktigt för att annonsera ut honom på blocket..
Tips tack
Men.. hur sjutton hittar man vettiga köpare? Kollar man fb-grupper så finns det många som söker hund, men de flesta verkar förvänta sig att få en hund näst intill gratis. Rasklubbens sida kommer han ju läggas ut på, men mer? Känner inte riktigt för att annonsera ut honom på blocket..
Tips tack