Önske-blogg

diamonia

Trådstartare
Jag har börjat hitta bloggar främst om inredning. Allt låter så himla käckt hos alla. De hittar en det ena och en det andra... Sen ordnar de så fint, de har det städat och piffigt.

Jag har ingen aning om hur man hittar liknande i kombinationen småbarnsförälder-hus med renoveringsbehov-3 hästar-inredning. Gärna så där lite käckt så man får mycket inspiration och helst lite tid över!

Förslag, någon?
 
Sv: Önske-blogg

För att det inte existerar ;)

Ingen aning faktiskt men jag skulle vilja ha en;

Fattig student - Med häst - Laga god mat- Ha fina kläder - Råd att fika jämt blogg.
 
Sv: Önske-blogg

Alla har det inte så städat..
Välkommen hem till mig för att kika :P

Min lägenhet är mest ärvda möbler för vi hade inget när vi flyttade ihop. Nu har jag börjat göra mig av med allt. Vi skall ha ut alla möbler, verkligen alla. Vi har en skinngrupp som jag älskar. Men den tar för mycket plats och det ser så inslängt ut allt. Jag vill ha öppna ytor. Tyvärr verkar ingen annan älska den så den är kvar.. *suck* Jag får väl kasta den även om det tar emot.

Allt skall ut i sovrummet med, eller våran säng. Inte Sagas. In skall en ny säng i björk..

Köket, ja.. Det är värsta tantstället.. Ni skall se gardinerna jag fick upp nu när julen var över.. Herregud.. Jag smäller av snart om jag inte får bort dem...

För att inte tala om sambons datarum.. Dit in går jag inte längre..
 
Sv: Önske-blogg

Hehe, här är det då rakt inte städat, nyrenoverat och väl ordnat.... Tvätten väntar i travar, skor huller om buller, hundjäkeln fäller överallt och källaren ser fortfarande ut som om vi nyss flyttat in :(. Jag är glad så länge vi hittar det vi ska och det fortfarande går att ta sig fram i huset utan att snubbla halvt ihjäl sig på något:smirk:
 
Sv: Önske-blogg

Jag kan ta lite kort hemma hos oss och lägga ut i min blogg. Det ser konstant ut som Jerusalems förstörelse och vi har gett upp. Vi bedriver projektet "LORTFAMILJEN" några år nu, vi vill ha mysigt och trevligt i livet - inte bara rusa omkring med skurtrasor och dammsugare....

Vi har dessutom en sammanlagd inkomst som ligger låångt under medelsvenssons och har ett hem bestående av loppisfynd, arvegods som ingen annan vill ha och traskar omkring i begagnade kläder. Vi trivs toppenbra!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
819
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 689
Senast: MML
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 069
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp