krambanan
Trådstartare
Det här går inte. Vi kan inte ha umgänge utan umgängesstöd. Hans förmåga till samarbete och förstå vad Mini behöver är noll. Jag kommer inte utsätta Mini för detta igen. Han har krånglat och gjort precis som han själv velat hela detta umgänget. Bara för att det inte finns någon han behövt visa sig duktig inför. Som tur var har jag det mesta i skrift och inspelat.
Vi hade umgänget efter att jag rådfrågat min advokat. Jag skulle vara med en stund vid överlämningen. Jag fick vara med typ två minuter sen gick han in med Mini helt enkelt. Jag hade så klart velat vara med längre. Mini ville inte ens gå till honom när han skulle ta henne från mig men han tog henne bara till slut. Hade min mamma med mig.
Vi hade umgänget efter att jag rådfrågat min advokat. Jag skulle vara med en stund vid överlämningen. Jag fick vara med typ två minuter sen gick han in med Mini helt enkelt. Jag hade så klart velat vara med längre. Mini ville inte ens gå till honom när han skulle ta henne från mig men han tog henne bara till slut. Hade min mamma med mig.