Obtrack vs Back On Track?

Grålly

Trådstartare
Jag skulle vilja köpa ett täcke till min labrador att sätta på när han badat och blivit blöt, men vet inte vad jag ska välja. Varma sommardagar behöver han förstås inget täcke och inte heller på vintern utan mest vår- och höstdagar när han badat, för att han ska torka snabbare och inte kylas ned.

Jag har tittat på Obtrack och BoT men vet inte vilket som är bäst för mitt syfte. Enligt försäljare ska ju BoT andas men den känns så tjock, iofs vill jag ju att det ska ge lite värme också. Obtracken kanske inte är särskilt varm?

Tips?

Liknande trådar

Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 138
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 045
Senast: Scata
·
Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 223
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med diskbråck. Bråcket är ca 10-15 cm från svansroten. Senast på rehaben så diskuterade vi Back on Track... 2
Svar
39
· Visningar
3 946
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer