Obehagligt!

Sv: Obehagligt!

Bra skrivet. :bow:

qodrofenia: Tråkigt att problemen är kvar! Sjukt att det kan gå så långt utan att något görs..

mm Och i dag hadde killen fexikoppel på hunden :crazy: Så nu kan hunden kuta 10 m från sin ägare i stället för 2m :(

Nä, men det var det som var upprinnelsen till hela detta körkortsprat.

Exakt vad Winberg hade för förslag vet jag inte (och bryr mig inte heller, egentligen). Jag gillar "min" idé. Körkort som sådant verkar det vara flera som gillar, såg en "poll" med förödande majoritet för körkort... (Minns inte om det var på Västerviks sida eller kanske på Hundcampus.)

Jag förstår vad du menar, men jag är negativ av den anledningen att jag har mkt svårt att tro att detta skulle fungera öht.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 507
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag har en chihuahua hane på 4 år som sen valp varit försiktigt och osäker och alltid behövt mycket stöd. Har i vissa situationer blivit...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ingen rolig tråd att behöva göra men känner att jag behöver lufta mina tankar med lite erfarna hundmänniskor härinne och får ursäkta den...
Svar
11
· Visningar
2 290
Senast: Virrvarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv