Nytt Akvarium.

Sleepan

Trådstartare
Jäss, igår köpte jag ett nytt, eller ja, mamma var det som hämtade det, så jag har inte fått se det ännu.

Ett 150 liters för 600:- , aldrig använt! :D
Måste ju va ett bra pris, eller?
:)

Ska nog ta o sätta igång det i helgen, så att mina fiskar får lite mer plats. :bump:

Sv: Nytt Akvarium.

Nix, det var inga tillbehör till, men jag tycker att det var billigt ändå?

Privat. Har haft svårt att hitta några i närheten, men detta fanns i Ljungby så det var bara 4 mil ifrån mig. Tycker det var ett bra pris i och med att det är så pass stort ändå. :)

Nu har jag förresten kommit på vem du är, efter en del funderande. :p

Ja, jag tycker också att det verkar vara ett bra pris. Hoppas att fiskarna trivs nu (men det gör de säkert). :)

Haha, jaså. :p Jag tror jag vet vem du är också faktiskt. ;)

Nix, det var inga tillbehör till, men jag tycker att det var billigt ändå?

Ja, det var inte dåligt om den var oanvänd, men de kostar bara nån hundring mer i affär, och då får du en garanti som kan vara värd mycket om något händer. Nu är länken till affären borta. (Om du inte fick kvitto och namn på affären vill säga.)

Jasså? De jag har kollat som varit i den storleken har varit betydligt mycket dyrare. Men men, får la hoppas att det håller. :)
Ska flytta in fiskarna nu i veckan. :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 701
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka