Nytillskott i familjen :D*bilder*

KrullTroll

Trådstartare
Efter mycke längtande, planerande, tvekande och funderande så bestämde vi oss. En vovve ska vi ha!!
Var med en gång överens om att vi inte var intresserade av en valp utan en vuxen omplacering skulle det vara.
Har tittat och letat, hittat några ok, en hel massa big NO NO och sen så var han där....och vi föll vid första titten. Han är nu hemma på prov en veckan och jag blir bara mer och mer kär varje dag. Så här har ni honom, lilla "olyckan" då han är en högst oplanerad korsning. Och även om man kan säga vad man vill om den så är gjort gjort, nu är han här och äger mitt hjärta :love:

547178_10150895648783789_1775598545_n.jpg

Glad skit
Vem kan säga nej?

Sv: Nytillskott i familjen :D*bilder*

Grattis till din nya kompis:)
Vad är han blandning av?
ser ut som rottis och??

pappa rottis och mamma tibetansk spaneil :crazy:
Men resultatet blev på nått sätt bra :D

Han är helt ljuvlig!! :love:
Och korsningen är totalt udda. Sjukt att låta en sån dräktighet fortlöpa, men det gick bra denna gången tydligen. Jag blir bara mer och mer förälskad för varje dag :D
Var hos den lokala djuraffären igår för kloklippning (som gick galant! :D ) och personalen där vart helt betagna och fotade honom för att kunna visa vidare. *stolt matte*

Philosophia>> Klart du tänkte ;)

Oj, mindre än vad jag hade gissat på bilderna.
Hoppas att allt går bra, och lycka till! :)

Haha...mitt ögonmått funkar ju sådär. Mätte lite och han vart visst 45 :P

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
10 987
Senast: Imna
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja... 2 3
Svar
48
· Visningar
7 425
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 321
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap... 2
Svar
37
· Visningar
6 780
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka