Nyss hände något lustigt...

G

goggoman

Jag har två marsvin.. honor på 6 mån.. de är ute på golvet o springer nu och helt plötsligt började den ena rida på den andra???? Är marsvin såna i syfte av dominans som hundar eller???
Blev jättesnopen, aldrig sett det förut..??:confused: :confused:

Sv: Nyss hände något lustigt...

Det kan vara dominans. Eller också är en av dem brunstig, då brukar de även gå runt och vicka på rumpan :p

Ah... okej... ja, vickat på rumpan o kurrat har de ju gjort...

ok. antingen är det dominans som sagt. Men jag skulle tro att någon av dem är brunstig :)

Sådär gjorde mitt gamla konstant:angel:

Dom två jag har nu står bara på varandra , och somnar :eek:

Det brukar mitt ena svin jämt göra när hon är brunstig. Tror att hon är lesbisk X)

Inget du kan göra ngt åt, bara le och se glad ut tills tanten blir lite anständig igen, tills nästa brunsperiod. :)

kor rider ju också på varandra när dom är brunstiga! :p

jag har problem med att mitt stora marsvin ibland får för sig att han ska rida på lillen... o lillen tycker inte att det är skoj! fast det har iaf bara hänt någon enstaka gång.

Okej.. men då är det nog brunst...
Är de lesbiska så har de ju ialla fall kommit till rätt familj..:rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 019
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 424
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund När jag är inne på kontoret är mina tre hundar i en hundgård - en utomhusyta (delar av den under tak och delar helt öppet) som är...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: __sofia__
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 340
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar