Nymfarakit me lunginflamation?

Jempan

Trådstartare
Kan dom få d? Min fågel har hostat(?) ett tag nu e idag e hon jätteslö o ser ut som hon ska trilla av pinn vilken sekund som helst :cry: hostar o flämtar om vart annat...va ska ja göra?
Hon vill inte ens ha sin favorit"mat" längre...chips...hon e 15 år gammal o vill inte att hon ska dö nu när hon kan bli nästan dubbelt så gammal (va ja hört) Hjälp!!!:cry: :cry:

Sv: Nymfarakit me lunginflamation?

AssoSarastro skrev:
Ring veterinären

Gjorde d precis o dom tyckte ja skulle ge matolja o massera käkarna på na, får tydligen problem med luftvägarna...:(
Usch, mår dåligt när hon mår dåligt...:cry:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 363
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Gör en liten smygpremiär på senior, med en gnälltråd :o Jag är så trött på alltihop just nu. Jag försöker "gilla läget" som vanligt...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 982
Senast: vallhund
·
Övr. Katt Har så länge tänkt skaffa katt men det blev aldrig av... Men nu äntligen får jag hem min misse nästa helg!! :bump: Jag velade fram o...
2
Svar
20
· Visningar
2 127
Senast: Misiaczek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud