Nyheter hos Hööks.

CosmicQueen

Trådstartare
Ja, nu har Hööks fått in nyheter, kollade just in deras sida. :D :D
Jag blir ju helt sjuk av att kolla, jag som är schabrak o täckestokig. :D ;)

Som tur var så var det inget täcke som föll mig i smaken, möjligtvis det blåa då "Horsepower turnout Winter", men flera snygga schabrak var det. :love:

Något ni blev sugna på där?

ojoj.. måste gå och kika nu. :devil: Dom flyttar ju hit i slutet av juli.. *faaaarligt*

Joo schabraken var snygga. Den där "happy snacker" kikade jag på i affären. Blev lite sugen på att köpa en sådan, inget nödvändigt, lär väl bara medföra ovanor. Men den gröna bollen längst ner luktade äpple. Och så är det någon godis rulle längre upp. :) mums.

fanns ju inte så mkt. det där fleecetäcket var iofs rätt snyggt. och trevligt att dom "piffat till" schabraken med passpoal!

Dom nya westernsadlarna har jag sett i deras butik redan och jag gillar dom skarpt. Otroligt mjuka och fina i lädret, inte alls som de träiga "Western Rider" de har. Väldigt snygga också, särskilt reiningmodellen. :love:

japp..men hööks är lite som h&m tycker jag..köper man nånting där, har garanterat grannen ett likadant..

fast så har det ju blivit med märkesgrejer också..

Fleecetäcket (i annan färg, tack!), Horsepower Turnout Winter & Thermo Master Superfit Winter = JATACK :d

Jo, det är väl det som är trist med Hööks o Börjes. Ett par vackor efter att katalogerna kommer har hästarna i var o varannan hage lika täcken... :angel: :angel:

Jag blev Sugen på crw jackan för 298:-, tyckte dock den såg brun ut på bilden, och inte svart ? Fast jag vill hellre ha brun så.. CRW mössan för 49:- vill jag också ha, även scabraken.. :d och sadelöverdraget! Akryl/fleecebandagen såg fina ut.. men jag har hört att de som fanns där förut inte var bra, så jag vet inte om jag skulle "våga" chansa och lägga ut pengar på de som fanns heller..

iofs har jag sett de nya westerngrejorna IRL och då var de minsann inte alls lika snygga som på bilderna *tjurig*
Och schabraken var väl snygga, men de har jag ingen nytta alls av...
Och Gemet får bara skav av deras täcken *tjurar ännu mer*

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 490
Senast: Ajda
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 494
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb