Nyfiken på andas kaniner

T

Trasselsudden

Hejsan!
Jag är lite nyfiken på om och i så fall vad ni har för kaniner?? Själv har jag 2 stycken! Molly o Mimmi heter dom :D Lägg gärna ut lite bilder så att jag kan se era kaniner :banana: :)
Kramar Trasselsudden

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nyfiken på andas kaniner

Jag har en hermelinkanin som heter Villma och är svart :D

Hihi.. Jag vet! Du har sagt det till mej :rofl:

Sv: Nyfiken på andras kaniner

Jag har en ähm.. gatukorsning:angel: som heter Bibbi å hon är vit med lite fläckar här å var.
Sen ahr jag en liten fegis vid namn Alexx, som är en svart dvärgvädur ( fast hans öron hänger inte alltid ner som på de normala:angel: ).

Lite bilder

:D

Naaaw.. Va söta dom är :love:
Hur gamla är dom då?? :D

min kanin heter rågert. jag hatar honom, han hatar mig. han är ganska liten och ful, med läskiga utstående ögon. han gillar att knorra elakt och att rivas. kattjävel.
han bor numera ensam eftersom han gjorde sin syster med barn.

jag har 31 kaniner :angel: :D mina älsklingar :love:
mumin, stitch, gustaf, haylin, fia, skrik, bambi, baloo, pinocchio, tiger, tufs, panik, stella, wilma, onyx, nala, piff, alice, lilla my, doris, ninni, skrållan, oboy, pelle, nemo, simba, elliott, fläckis, greger, håkan och ludde. haha.

min kanin heter rågert. jag hatar honom, han hatar mig. han är ganska liten och ful, med läskiga utstående ögon. han gillar att knorra elakt och att rivas. kattjävel.
han bor numera ensam eftersom han gjorde sin syster med barn.
Okej.. Varför har du han då om du hatar honom? Hihi :)

jag har 31 kaniner :angel: :D mina älsklingar :love:
mumin, stitch, gustaf, haylin, fia, skrik, bambi, baloo, pinocchio, tiger, tufs, panik, stella, wilma, onyx, nala, piff, alice, lilla my, doris, ninni, skrållan, oboy, pelle, nemo, simba, elliott, fläckis, greger, håkan och ludde. haha.
Hur orkar du??
Jag kan tycka att det kan vara jobbigt med 2 iband :)
Men jag tycker ändå att det är värt att det kan vara lite jobbigt ibland för det är ju jättemysigt med kaniner :)

min Zorro och Zvea har jag köpt av NagelacksBeroende :)

jättesöta tycker jag själv :D

5671375.jpg

5671375.jpg

Va sööta! :D Tävlar du i hoppning eller kaninutställning eller något?? :) Jag ställer ut min ena kanin Mimmi! Jag har bara ställt ut henne en gång och då fick hon 92 poäng av 100 :banana: :) :rofl:
<-- Här kan man hitta lite olika bilder på kaninerna :)

Senast ändrad av en moderator:

Jag har 2 hermeliner, Oskar & Majken. Osk är brun zobel och fyller 2 år i augusti. Majken är bourgogne och är lite drygt 4 månader gammal. ;)

Vi har 6 dvärgkaniner, de heter: Adelina, Isa, Vitnos, Snövit, Rabbi & Minihopps :) Jag vet inte hur man lägger in bilder här men gå in på: http://www.pixbox.se/alb300075

Där finns några bilder :)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: Blyger
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 498
Senast: Barbabelle
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30