:) Nybörjartips hitåt!

Sv: :) Nybörjartips hitåt!

Absolut är det skönt. Hade varit kul om han var lite mer intresserad men är samtidigt glad för att han inte hänger i stallet. Man kan inte få allt ;)

Sv: :) Nybörjartips hitåt!

Vad kul!

Min sambo har varit med mej i stallet ganska ofta, (han har dessutom byggt det :love:) innan jag skaffade häst var han rädd för dom!

Sen FICK han en gammal travare av en arbetspolare, så vi fick sällskap till islänningen.

Han har lärt sej jättemycket under det här året, och man ser tydligt att han är intresserad! När vi är på fest, och han förklarar för nån kompis vad fång är eller hur man skor en häst, då smälter mitt hjärta... :love: Försöker få honom att gå en tappskokurs nu... :angel:

Men se till at det inte blir varje dag, för som någon skrev här, man behöver egentid också! Och för många (tjejer i synnerhet) är det i stallet man får den tiden...

Lycka till och håll oss uppdaterade!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
323
Senast: Cactus
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 302
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 090
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 449
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar