Nybörjarfrågor!

Sv: Nybörjarfrågor!

Fast i Lätt klass 2007 är det både 10 m volter och förvänd galopp och det tycker inte jag är LC nivå utan snarare LB nästan mot LA1 :)

Nej, jag förstår varför du frågar men nej, det räcker att du rider lätt snett igenom.

I det programmet vill jag minnas att det står valfritt nedsittning/lättridning på just mellantraven.
(Men jag kan ha fel)

I det programmet vill jag minnas att det står valfritt nedsittning/lättridning på just mellantraven.
(Men jag kan ha fel)

På stallbacken står det: "Rörelserna i trav utföres var för sig valfritt med nedsittning eller lättridning. "

Vet inte hur man tolkar detta. Får kanske fråga ngn på tävlingsplatsen som vet säkert..

oj nu fick jag hjärnsläpp på en till grej. Medical cardet ska bara vara på i terrängen va?
Nummerlapp på ryttare i alla delproven + nummerlapp på häst.

Jo, men i själva programtexten (den som finns på protokollet) kan det hända att det står valfritt _specifikt för mellantraven_.

Japp, MC på i terrängen, på armen. Och nummerlappar på häst+ryttare (kolla om hästen ska ha startnr eller hästnr).

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 544
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 366
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar