Nyans på rosa soft up

Remix

Trådstartare
Är det någon som har ett par eller har sett ett par och skulle kunna tala om vilken nyans dom är? Har fått för mig att dom är rätt ljusa och inte alls som produktbilden som är nästintill ceris?

Sv: Nyans på rosa soft up

På produktbilderna ser färgen ut att vara starkare, men på dom "privata" bilder man hittar när man googlar är dom mer ljusrosa. Eller finns det flera rosa nyanser att välja på?

Sv: Nyans på rosa soft up

Precis så jag menar så jag skulle gärna vilja ha svar av någon som äger och gärna visa bilder själv. Tror bara det finns en men är osäker.
Vore ju konstigt om produktbilden är så pass stark men i verkligheten är dom väldigt ljusa?

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 925
Senast: Palermo
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 623
Senast: 13579vas
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 078
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar