Nya Springdale spelen

  • Fritid
  • Trådstartare Trådstartare ErikaAbrahamsson
  • Startdatum Startdatum
E

ErikaAbrahamsson

Är det någon mera än jag som har hört talas om de nya Springdale häst spelen? Jag menar inte Stallets hemlighet för det är ju gammalt utan jag menar:

Springdale - Hovar längs kusten
Springdale - Över stock och sten
Springdale - Höga berg djupa dalar
Springdale - Ut över ängarna

Dem verkar jätte bra och sjukt fin grafik! Någon som har testat dem?:)
 
Sv: Nya Springdale spelen

Jag har köpt Springdale - höga berg, djupa dalar men jag får det inte att funka. Jag har installerat och fixat men när jag försöker starta spelet kommer det först upp en ruta det står Springdale på sen efter ett tag kommer det upp en ruta där det står: Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application :S
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Nya Springdale spelen

nej vad jobbigt! Då får du gå tillbaka till affären och byta spelet! Själv har jag hovar längst kusten! :)
 
Sv: Nya Springdale spelen

Tyvärr går inte det då jag köpte av en kompis som påstår att det funkat för henne. Men kontaktade kundservice och dom skickade ett nytt till mig :D Det är hovar längst kusten jag ville ha från början ;)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 294
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 090
Senast: Elendil
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 869
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 586
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp