aglaonema

Trådstartare
Ser dessa ut att vara samma storlek eller har jag köpt rätt?

Bifogade filer

• 73B89338-6D1D-4AE2-A922-D5868E4ADC7D.webp
    73B89338-6D1D-4AE2-A922-D5868E4ADC7D.webp
    80,6 KB · Visningar: 73
Ser dessa ut att vara samma storlek eller har jag köpt rätt?
Man behöver nästan lägga dem på varandra (ovansida mot ovansida, så att inte tåkappan påverkar) för att se om det är rätt.
Mitt ögonmått säger att det finns risk att de nya är en storlek större än de gamla. Men det är svårt att se på bild sådär.

Ja det är ju 0 på dom gamla skorna också dock vet jag inte om alla 0:or av olika märken motsvarar varandra storleksmässigt så därför jag undrar om dom ser lika stora ut så jag inte tagit för små etc

Det som mest slår mig är att den nya skon är lite smalare hela vägen runt och eventuellt kortare är den inte för liten då???

Ja det är ju 0 på dom gamla skorna också dock vet jag inte om alla 0:or av olika märken motsvarar varandra storleksmässigt så därför jag undrar om dom ser lika stora ut så jag inte tagit för små etc
det finns ingen standard för storlekar på hästskor, 0 i ena fabrikatet kan men måste inte vara lika stor som 0 i annat fabrikat.

Liknande trådar

Hästvård Ni som har haft häst som har haft bockhov som små men som rättades till i god tid. Är detta något som påverkat era hästar i vuxen ålder?
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Hedinn
·
Hästvård Bombas just nu av reklam för detta nya (dyra) tillskott. Ni är så många här som kan läsa innehållsförteckningen bättre än mig och jag...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 433
Senast: Fiorano
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 409
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
577
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama