R
Raderad medlem 68338
Vilken fin bh! Märke?
Tack! Den kommer från Understatement Underwear
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin bh! Märke?
Jag är nästan lite avundsjuk på den faktiskt! Så himla himla finHar aldrig varken läst eller skrivit i denna tråden förut, men den verkar ju riktigt trevlig Och bara måste ju visa min fina kalender jag köpte igår
Visa bifogad fil 17770
(Tack till @Killaloe som hittade den åt mig )
Den är helt fantastisk!Jag är nästan lite avundsjuk på den faktiskt! Så himla himla fin
Har aldrig varken läst eller skrivit i denna tråden förut, men den verkar ju riktigt trevlig Och bara måste ju visa min fina kalender jag köpte igår
Visa bifogad fil 17770
Ja, vi stod och bläddrade i flera olika varianter en lång stund!Åh, jag älskar deras anteckningsböcker! Blir så glad av att skriva i dom
Har aldrig varken läst eller skrivit i denna tråden förut, men den verkar ju riktigt trevlig Och bara måste ju visa min fina kalender jag köpte igår
Visa bifogad fil 17770
Åh, var är badrumsprylarna från? Allt är jättefintHar gjort en liten mini-makeover i badrummet. Fördelen med ett trist och basic badrum är ju att det går svinsnabbt att "göra om" med lite färg!
Visa bifogad fil 17766
Åh, var är badrumsprylarna från? Allt är jättefint
Paperblanks heter märket, köpt på akademibokhandelnOj vilken fin! Vad är det för märke?
Jag använder inte mina muggar särskilt ofta (vägrar köra dom i maskin men är för lat för att handdiska ) men dom är väldigt fina att titta på och jag blir glad av att öppna skåpet med muggar. Så eh, att kunna använda muggar är inte det viktigaste
Så, shoppa muminmuggar! Det gör livet lite roligare!
Själv köade jag 1,5 timma för samma mugg - men vad gör en inte liksom? @Jocelyn
Materiell lycka ftw
Visa bifogad fil 18086