F
Fruentimber
Kom hem med denna nyss! Kylig kärlek.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avundsjuk!
Kan konstatera att den där tunna bhn jag köpte idag nog är ett av mina bästa klädinköp på länge. SÅ otroligt galet bekväm. Jag vill bo i den. Funderar på att gå tillbaka imorgon för att se om det finns fler och i så fall köpa...
Jag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fula Tur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...I hear your! Köpte ett par såna tidigare i somras och har helt flyttat in. Sjukt bekvämt! Använder vanlig BH så sällan som möjligt nu.
Ett tips, om du gillar modellen, är att det finns såna utan spännen i ryggen som är ännu skönare. Gilly Hicks har tex.Jag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fula Tur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fallEtt tips, om du gillar modellen, är att det finns såna utan spännen i ryggen som är ännu skönare. Gilly Hicks har tex.
Jag har inte haft nån bh med bygel på forever, så hemskt obekvämt.
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fall
Åhå, tack för tipset! Ska kolla närmare på Cubus utbudNu vet jag visserligen inte vad du har för storlek och om det även gäller bygellösa BHar (då jag inte använder det själv) men annars har Cubus generellt ett väldigt stort utbud av BHar i "udda" storlekar, till bra pris i bra kvalité!
Mvh har 65G i BH-storlek och behöver inte ruinera mig varje gång jag behöver nya BHar.
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fall
Kan konstatera att den där tunna bhn jag köpte idag nog är ett av mina bästa klädinköp på länge. SÅ otroligt galet bekväm. Jag vill bo i den. Funderar på att gå tillbaka imorgon för att se om det finns fler och i så fall köpa...
Den är köpt på Lindex! Fanns bland deras rea-underkläder. Den framknäppta du nämnde såg jag inte, men jag kanske skulle gå och kika efter denJust, var är den köpt?
Ella May på Lindex är super, de har en ny modell man knäpper fram jag blev kär i.
Jag har köpt en lägenhet Jättefin 60-tals tvåa som nu ska inredas = massa mer shopping!
Grattis!!