Håller helt med dig, men jag har börjat vänja mig vid att gå runt och vara ful och bekvämJag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fulaTur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller helt med dig, men jag har börjat vänja mig vid att gå runt och vara ful och bekvämJag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fulaTur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
En klänning från Lindex som funkar i värmen
![]()
Kan konstatera att den där tunna bhn jag köpte idag nog är ett av mina bästa klädinköp på länge. SÅ otroligt galet bekväm. Jag vill bo i den. Funderar på att gå tillbaka imorgon för att se om det finns fler och i så fall köpa...
Världens bästa muggar!Kan ha utökat min samling liteVisa bifogad fil 17727
Ja! Dom är så fina!Världens bästa muggar!
Jag köpte den i en iittala-butik men den finns säkert på andra ställen som säljer muggar iom att det är årets sommarmuggÅåååh så finVart köpte du den?
Nice!
Jag såg faktiskt en snygg byxdress på Lindex idag! Men avstod pga svettig och tänker dieta ner mig själv till normal form igen först
Är även paranoid och tror att min bankkontakt ser om jag shoppar för mkt. Enligt min bror som jobbar inom finans är detta den bästa paranoian som hänt mig hittills![]()
Kan ha utökat min samling liteVisa bifogad fil 17727
Jag använder inte mina muggar särskilt ofta (vägrar köra dom i maskin men är för lat för att handdiskaÄr sugen på en samling muminmuggar
Äger en rosa kopp från Coop nu.. men dricker ju varken kaffe eller te?
Är sugen på en samling muminmuggar
Äger en rosa kopp från Coop nu.. men dricker ju varken kaffe eller te?
Muminmuggar fungerar utmärkt till varm choklad och glögg också, när det inte är 100 grader varmt ute...
Det är verkligen begripligt. Glögg har aldrig känts mer avlägset.Glögg hade jag glömtlåter som en bra grej att ha i muminmuggarna!
Ja dom ska ju tåla diskmaskin så det är mest jag som är fjantig (plus att jag säger att det är min pensionsförsäkring så jag vill inte slita för mycket på demDet är verkligen begripligt. Glögg har aldrig känts mer avlägset.
Så fin mugg! Jag kör mina Mumin muggar i diskmaskinen, @Killaloe
Fast så har jag rätt mycket äldre porslin som liksom är ännu känsligare och då framstår muminmuggarna som robusta och diskmaskinslämpliga i jämförelse...
Vilken fin bh! Märke?Har gjort en liten mini-makeover i badrummet. Fördelen med ett trist och basic badrum är ju att det går svinsnabbt att "göra om" med lite färg!
![]()
Visa bifogad fil 17766