Jag har suktat efter detta ritbord länge och nu hade Wacom 35-årskalas så det faktiskt fanns i någorlunda rimlig prisklass för mig
Åh vad heter den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har suktat efter detta ritbord länge och nu hade Wacom 35-årskalas så det faktiskt fanns i någorlunda rimlig prisklass för mig
Åh vad heter den där?
Glömde såklart även att fråga vart du köpt den ifrån där dom har 35års kalas.Wacom Cintiq 22HD.
Glömde såklart även att fråga vart du köpt den ifrån där dom har 35års kalas.
Åh, den rosa insidan!Den fina insidan
Åh, den rosa insidan!
Jaaaaa!Visst är den helt underbar
Så fin tulpanen va! Varifrån kommer den?Shoppade ett par julklappar långt i förväg
Visa bifogad fil 32977
"Skolplanscher" tulpanerna får gå till brorsan och hans fru (mest frun då ) och pelargonen till syrran Köpte till guldiga klämmor men är inte helt säker på dem än.
Tråkigt nog så har tulpanerna en konstig liten grön fläck mitt på men vet inte om det är värt att klaga.
De kommer alla från butikinspirera.se, fanns även på ett annat ställe men valde denna butik då de hade ett plansch som jag ville ha och inte fanns på andra stället. Det andra stället var billigare dock tror jag. Minns dock inte vilken tyvärr.Så fin tulpanen va! Varifrån kommer den?