Tack! Och eller hur?! Jag älskar den! Den har fickor också dessutom .
Ännu bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!Ännu bättre!
UNDERBAR klänning! Ser ut att sitta som ett smäck med!
Tack!! Jag älskar den .UNDERBAR klänning! Ser ut att sitta som ett smäck med!
(Och du såg inte alls ut som jag föreställt mig, jag vet inte ens hur jag tänkt att du ser ut alltså men min hjärna blev ändå förvånad.)
Så himla fin!
Tack! Och ja det är Clarks, världens bästa högklackade!! (Snygga också tycker jag ).Så himla fin!
Och de där skorna är ju för övrigt det bästa som hänt oss som gillar att ha högklackat men också att kunna gå ordentligt! (förutsatt att det faktiskt är Clarks alltså, de ser ut som mina i alla fall )
Förstår det!Tack!! Jag älskar den .
Haha! Där ser man . I vanliga fall brukar jag borsta håret och vara lite piffigare men orka med sånt på jullovet liksom .
Fin.
Haha älskar den där! Jag varje gång jag har en kjol eller klänning med fickor .
Vet att du sett den men den passade så himla bra nuHaha älskar den där! Jag varje gång jag har en kjol eller klänning med fickor .
Tack!Du är skitsnygg i den fantastiska klänningen.
Tack! Och eller hur!!
Tack!
Tack! Och eller hur!!
Ja! Och ja! Jag är helt impad över kvaliteten och att hon fick till den så perfekt med måtten. Otroligt bra!Den sitter som en smäck och man blir glad av tyget. Och fickorna!
Wow! Vilken underbar klänning!!Jag har köpt en jättefin klänning! Har jagat klänning till bröllop i Västafrika i vår och beställde till slut en klänning från en sömmerska i Lagos, Nigeria. Valde modell och tyg själv och är SÅ nöjd . (ursäkta morgonfrillan)
Visa bifogad fil 23483
Tack!!Wow! Vilken underbar klänning!!
Visst är den!! Jag är KÄR i den! Vill ha den på alla bröllop i framtiden .Men WOW! Så jäkla snygg!