Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett par smala byxor med dragkedja bak; jättesnygga på modellen men få se hur de blir på mig... den rosa polon med hjärtan har jag suktat efter i månader, så den hoppas jag passar. Och en kornblå topp.
Tror inte att de funkar på mig heller; en klar chansning. Tur det finns retur . Jag har ett par som liknar Sini (tror jag) men de är från Dagmar.
Så snygga! Av bästa författaren.Jag har köpt mina favoritböcker i en jättevacker utgåva . Hoppas på att få dem också och att jag inte blivit scammad på nätet .
Ja! Jag har hennes böcker redan, vissa på kindeln och andra som fysisk bok, men jag har länge velat ha alla i samma fina utgåva. Och så hittade jag den här från en bokhandel i Lagos och blev så himla glad!Så snygga! Av bästa författaren.
Superfynd verkligen! Men vad är Dear Ijaewele, den kände jag inte till?Ja! Jag har hennes böcker redan, vissa på kindeln och andra som fysisk bok, men jag har länge velat ha alla i samma fina utgåva. Och så hittade jag den här från en bokhandel i Lagos och blev så himla glad!
Jag har faktiskt inte läst den än men är SÅ sugen! Här är beskrivningen:Superfynd verkligen! Men vad är Dear Ijaewele, den kände jag inte till?
Ja! Hoppas som bara den att allt kommer fram och i det skick det ska vara nu också .Åh, den är säkert hur bra som helst! Vilket fynd att göra med till och med en som du inte har läst.
Det är den!Åh, den är säkert hur bra som helst! Vilket fynd att göra om toppas med med till och med en som du inte har läst.
Aha, du har hittat den här alltså?Det är den!
Den finns som ljudbok på Storytel, både på engelska och svenska Heter Brev till en nybliven förälder om en letar efter den svenska versionen.Aha, du har hittat den här alltså?
Tack! Och eller hur?! Jag älskar den! Den har fickor också dessutom .@niphredil Underbar!