Nya namnforslag onskas. :)

hastflicka

Trådstartare
Jag har nu hallit i min lilla bruna potatis :cool: (For sakerhets skull holl jag i alla killar sa jag kan be uppfodaren valja ut den valp som passar mig bast.:p)

Jag far altsa hem en liten malle pojke om nagra veckor ... Det basta namnet jag hort ar "Toast" (ALSKAR det namnet, men hunden finns i uppfodarens hem och de ar mina tranings kompisar sa det ar inte en option. Rackarns!)
SO ... namnet maste fungera bra pa Engelska och far garna vara ett namn som associerar till mat. Eller inte till mat ... jag bryr mig inte, men det behover vara relativt kort eller enkelt att fa till en bra naturlig forkortning nar man kallar in.

Jag har nu hallit i min lilla bruna potatis :cool: (For sakerhets skull holl jag i alla killar sa jag kan be uppfodaren valja ut den valp som passar mig bast.:p)

Jag far altsa hem en liten malle pojke om nagra veckor ... Det basta namnet jag hort ar "Toast" (ALSKAR det namnet, men hunden finns i uppfodarens hem och de ar mina tranings kompisar sa det ar inte en option. Rackarns!)
SO ... namnet maste fungera bra pa Engelska och far garna vara ett namn som associerar till mat. Eller inte till mat ... jag bryr mig inte, men det behover vara relativt kort eller enkelt att fa till en bra naturlig forkortning nar man kallar in.

Pumpkin
Dumpling
Wafer
Piglet:love:
Squid såklart
Calamari
Octopuss (pussy:D)
Sushi
Mr Potato

Ha, du har samma problem som mig da alltsa.. Att namnet maste lata bra pa engelska :laugh:
Vi kanner en hund som heter PotatoPie men kallas for Potato, Tater, Tatertots, Tate.. Det tycker jag ar ganksa gulligt :) Passar ju valdans bra ocksa, iochmed att du kallar den for en potatis! :love:

Det finns bara en Squid :( ... sa det gar inte.

Poptart ar bra ... det gillar jag skarpt. :D

Ha, du har samma problem som mig da alltsa.. Att namnet maste lata bra pa engelska :laugh:
Vi kanner en hund som heter PotatoPie men kallas for Potato, Tater, Tatertots, Tate.. Det tycker jag ar ganksa gulligt :) Passar ju valdans bra ocksa, iochmed att du kallar den for en potatis! :love:

Potato har foresvavat mig, och jag har nog tankt mig smeknamn som Tater och Tatertots oavsett namn (de ser verkligen UT som sma bruna potatisar:p) men Potato rackte inte till riktigt ... PotatoPie ar dock en annan sak ... hmmm ...

Fler forslag ... jag maste ocksa overtyga maken att ett "mat namn" ar super cute. :angel:

Min kompis funderade tidigare på att döpa sin kommande hund till "Tenderloin" :p

Beef, Pie, Dinner (:devil:), Lettuce, Paprika*, Popsicle

Hört att det kan sägas på Engelska, lite mer ovanligare som namn än Pepper :up:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Flyttade utomlands for nagra manader sedan o beslutade redan innan flytten att lata min hund stanna i Sverige av flera anledningar.. o...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Bewildered
·
Övr. Katt Maste fa skriva av mig lite innan jag blir tokig. Kopte tva Maine Coonkatter i varas som nu ar 8 manader. De kastrerades i juni och...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: aemaria
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa...
2
Svar
39
· Visningar
2 870
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar