P
Pigeon
Sv: Nya kvalregler?
Om man koper en ponny som ar 137 i mankhojd skulle den kunna starta SM som C-ponny i msvb, alltsa komma upp pa elit niva. Nu kommer denna ponny inte komma i klass 1 - vilket gor att den inte alls fa ga nagra hogre starter.
Jag menar ocksa att jag vet endel som har haft siktet installt pa SM, c-ponny. Nu far de lagga om planeringen, de far tavla mot storre ponnyer och i hogre klasser. Snopet...
Samtidigt farstar jag att forbundet maste folja med internationellt.
Det här förstår jag överhuvudtaget inte alls? Vad menar du med obrukbara inom högre klasser
Vad menar du med gå i kras, en säsong kan ju gå i kras iallafall det blir ju inte alltid som man vill, man är ju inte bättre än vad man är på respektive nivå. I fälttävlan mer tydligt än i hopp och dressyr kanske.
Om man koper en ponny som ar 137 i mankhojd skulle den kunna starta SM som C-ponny i msvb, alltsa komma upp pa elit niva. Nu kommer denna ponny inte komma i klass 1 - vilket gor att den inte alls fa ga nagra hogre starter.
Jag menar ocksa att jag vet endel som har haft siktet installt pa SM, c-ponny. Nu far de lagga om planeringen, de far tavla mot storre ponnyer och i hogre klasser. Snopet...
Samtidigt farstar jag att forbundet maste folja med internationellt.